mandag 17. september 2012

KJØKKEN

KJØKKENSKISSE :

Klippet rett ut fra det siste husforslaget fra arkitekten.
Selvsagt laaangt fra ferdigtenet, dette er husets viktigste rom!


8. ildsted
3. kjølerom (noe vi ikke skal ha)
9. daybed

Vi har nå fått det tredje husforslaget fra arkitenkten, et riktig så bra forslag vil jeg si!

Vi skal møtes imorgen og det er selvfølgelig noen punkter/forandringer vi må gå gjennom.
Kjøkkenet begynner å inneholde min liste med ønsker...men fortsatt ikke helt på plass. 
Jeg skal nå sette meg ned med målestaven og tegnepapir. Lettere å vise med egne skisser.

Kjølerommet utgår, jeg synes det er bortkastet. Ønsker at benken går helt frem til det som skal bli veggen inn mot vaskerommet. Fra kjøkkenet har vi nå en stor terrasse rett utenfor med en egen overbygget spiseplass og eget ildsted for utekjøkken. Det er et av våre største ønsker.

Peisen er på plass, ved siden av en mulig daybed som gir utsikt over stueområdet som blir på et litt lavere platå for å få høyere takhøyde. Knotete forklart, men deler flere tegninger etterhvert.

Sofaslagbenken fra Slettvoll er også på plass, midt i kjøkkenet slik jeg ønsker det!



Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar