torsdag 13. september 2012

TREFASADER

"FERDIGHUS"

I mitt uttrykk på fasader er jeg en vinglepetter. Jeg liker så mye forskjellig at jeg noen ganger er utenfor kanten på funkisgrensen. Om ikke det er forvirrende nok, surrer jeg litt mellom mur og trefasade også. Vi har bestemt oss for mur, men jeg blir usikker hver gang jeg ser et fint hus med trefasade.
Dette er ikke det noe vi trenger å bestemme i første omgang, og godt er det. Formen på huset vil etter hvert fortelle oss noe om utrykket og fasaden. Forhåpentligvis blir det som vi har planer om, en kombinasjon mellom mur, tre og glass.



Bildene over er hentet fra et svenskt ferdighus firma, jammen er det ikke ganske så fint.
Stramt og litt funky med skråtak, morsomme vinkler og hyggelige utekroker. Slik jeg liker det!



Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar